pepp pepp och off

Så jäkla roligt idag.. Hade vår introduktion till fältveckan vi ska ha om 2 veckor.. Ut på fältet, intervjua, syna sömmar, såga och berömma. Riktigt roligt att få se hur allt fungerar i praktiken istället för att behöva läsa det i en bok. Ska bli galet roligt, vi är den bästa gruppen! Dock har vår då underbara grupp seminarium i morgon. Suck. Ingen behöver tveka på att det här är heltidsstudier inte.. Kommer säkert gå bra, men skönt när det är över.. Ska nog slå mig ner nu och kika lite mer på mina omvårdnadsteorier.. INTE lika roligt.

Läget börjar bli lite akut också.. Kan bara inte bo här så länge till, iaf inte själv. Märkligt. Fast jag vänt upp och ner på mitt liv, gör det jag vill, gör som jag vill så är det ändå ngt jag saknar. Jag kanske inte kan bli nöjd?

Kommentarer
Postat av: annie

jag är så stolt över dig, kom ihåg det.

2007-09-12 @ 18:54:33
URL: http://any.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback