Frivillig kortslutning

Igår så hängde Anna här på kvällen och jag fick ett ryck av att rensa smyckesskrinen. Massa minnen kom sköljandes över oss, kanske framförallt mig. Mest minnen från en tonår som jag aldrig vill uppleva igen, av pojkar som gjorde än illa, av en tid som lyckligtvis är slut. Summan av det hela var att trots min slängångest åkte det ut en hel påse med gamla oäkta smycken. Skönt!

Idag har det mesta av dagen spenderats på balkongen. Kan ju dock inte sola ansiktet, men resten av kroppen har fått sin del. Solen tar så bra nu, så skönt. Läst lite trist kurslitteratur också, allt för att slippa tänka.
För just nu vill jag bara stänga av hela jävla kontoret där uppe. Jag förstår ingenting längre..

Pelle kommer snart och förgyller min tillvaro. Tack gode för alla bra människor i sitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback