Tillbaka i bloggandet

Dålig på att uppdatera bloggen, men tiden räcker inte till. Har varit en ganska vild tid. I princip bara sovit ett par timmar och bytt kläder hemma.. Fotbollen har börjat, vilket är lika med massa öl i bästa stämningen. Som Fanny skrev: Mer fotboll på söder.

Sitter här nu, i min långa skjorta och mina boxertrosor. Framför datorn. Är knappt att jag kan sitta upp, min rygg har nämligen låst sig.. Helt. Det för så JÄVLA ont så fort jag försöker röra mig böjligt. Jag är ingen gnällig person, jag är "aldrig" sjuk, jag har inga fysiska besvär och en hälsosam kropp. Till och med magkattaren är borta sen jag slutade jobba. Men det här tar priset! Kände redan igår att det var på väg, men rödvinet gjorde att kroppen domnade av.. Nu kan  jag fan knappt röra mig. Det är som någon satt en kniv i ländryggen, som vid minsta rörelse gräver sig djupare in och börjar rotera. Det strålar ner i benen och jag vill bara hugga av mig på mitten. FAN. Någon som har ngt starkare hemma? Nisse?

Plötsligt, i min älskade lägenhet som alltid känts underbar, känns det nu ensamt. När dörren stängdes om Dig vart det tomt. Fan. Jag är fast.

Kommentarer
Postat av: fanny

usch gumman hoppas du kom över nåt riktigt starkt och effektivt. inge vidare. lusen och jag kör tipslördag i soffan. puss

2008-04-12 @ 16:03:00
URL: http://mammafanny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback