Ut med råttorna

Jag är så satans förvirrad numer. Känns som jag släpar huvudet efter mig i snöre och studsar det mot alla stenar jag ser...

Dagen har bestått av plus och minus.

Fotbollen:
+
Björklund spelar en superbra match och man är tryggare med honom i mål än med Rami.
   Hammarby gör en bra andra halva i första halvlek och framåt.
   Soft att kolla på den med Nisse, med godaste kaffet och klockrena sällskapet.

- Aik
  Aik´s supportrar
  Sura, klantiga, jävla straff

Övrigt:
+ Numer ser alla mina beundrare bra in för mina fönster är skinande rena
   Sol och strålande humör (fram till matchslut)
   Jag kan röra mig igen

- TBC-avläsningen
   Tråktenta
   Saknar
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback