Utmanare!

Utmanar. Kopiera in frågorna och fyll i! Genast! Wiiii!

1. VAD HETER DU?
Eva Viktoria Mörman Nehl

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Svarta

3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Tv'n som surrar i bakrunden med en kass film på.

4.VAD GJORDE DU IGÅR ?
Va hemma på dagen, sen mötte jag Anna i alvik för kaffe och mys. Vi får sen till solna för att fixa med Phonehouse och min mobbe. Därefter storhandlade vi och jag skjutsade hem Ana igen!

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
Supergod köttfärssoppa och knäckebröd

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
mörkt och mörkt, men dagen var så fin!

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Janne, låtsasfarsan.

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Utstrålningen.

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
--------

10. HUR MÅR DU IDAG?
Bra, men supertrött efter dag med kidsen

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Kaffe

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?
Öl

13. FAVORITSPORT?
Fotboll

14. HÅRFÄRG?
Blondie.

15. ÖGONFÄRG?
Grön

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
Solnedgång.

17. SYSKON Å DERAS ÅLDER?
Jonny 14

18. FAVORITMÅNAD?
Bara det är somar så..

19. SENASTE FILMEN DU SÅG?
Film och film, men "fullpackat" med Robert Gustavsson var senaste dvd'n.

21. FAVORITDAG I VECKAN?
Lördag

22.FAVORITHOBBY?
Fika? haha

23.ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON
Beror på, kanske.

24. FAVORITLÅT(ar)
Massor och det svänger för var dag...

25. SOMMAR ELLER VINTER?
Sommar

26. KRAMAR ELLER KYSSAR?
Kyssar

29. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA?
Javisst!

30. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
Anna? Fanny kanske..

31. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
hahaha många

32. HUR BOR DU?
I en bostadsrätt i Bromma med 2 fåglar.

33: VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
Kurslitteratur numer bara..

34. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
Rund och svart

35. FAVORITSPEL?
Brädspel och sällskapsspel

36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN
Nej

37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
nej, men blir anklagad för att skela ibland på fyllan ;)

38. ÄR DU ROMANTISK?
Va länge sen jag behövde vara det, men jag tror det finns en liten romantisk ådra iaf.

39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Oftast

40. VILKA HAR DU SÄNT DETTA MAIL TILL?
Ingen, publicerar istället

41. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Ska jobba på mitt nya jobb i morgon med. Dagis med småttingarna. Sen skolan en sväng, sen farmor och förhoppningsvis träffa Kim på kvällen!

NU har ni ngt att roa er med i brist på annat. Varsegoooood! 

Kommentarer
Postat av: Anna

Och jag mitt uttråkade sepe kopierar självklart och svarar på dom dumma frågorna ;) Nåt måste man ju sysselsätta sig med, hehe. Puss på min smulpaj!

2008-04-03 @ 04:06:54
URL: http://anypany.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback