Fartrand i toaletten

Blir så fascinerad av fenomenter fartränder i toaletterna. Hur tänker man när man går därifrån med sin kladdiga avföring till hälften KVAR i toaletten?
Har man nacksärr och kan inte kika neråt och därför missar man? Har man en fetich på lukten och vill att det ska ligga kvar och osa lite extra? Har man något exprement för sig och vill se hur många kissningar det tar för fartranden att försvinna?

Svar till Janne, ordpolisen: Menade såklart gäspa, men flugan gästade min mun så lite rätt blev det ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh trevligt ämne ;) jag har missat din födelsedag eller hur? jag är så sjukt dålig på datum.... sorri isåfall... Hade jag vart rik hade du fått tusen rosor!!! Älskar o saknar dig!

2008-08-29 @ 20:42:56
URL: http://meandmylittleboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback