Hej då sommar.

Kollade nyss väderleken och det blir troligtvis ingen som helst mer värme denna sommar. Iaf ingen värmebölja. Jaha. Då var sommaren över (hann den börja?) och min fina kjol ligger oanvänd i garderoben.

Idag (snart) är det upprop. Känner mig nästan bakis av att bara vänt lite på dygnet och sen sänggång i natt. Massa kaffe till V nu!

Hade lite kalas igår för familj eftersom ingen är hemma då jag egentligen fyller år. Tycker för egen del att fira med vännerna är det bästa och det räcker så bra för mig, men familjen håller inte med. Allt för att få ett tillfälle till kakfrossa ;)
Trots att det ramlade in lite fler än jag tänkt mig så var det väldigt trevligt. Dom är rätt bra att ha, den där familjen iaf!
Och sen en massa presenter också, det är ALDRIG fel! :D

Solnedgång i Helsingborg

Kommentarer
Postat av: Kim

MM.. den var vacker, eller kanske skall säga e vacker

2008-08-19 @ 00:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback