Inte så duktiga mig idag..

Hade som plan att åka hem efter jobbet, då Anna inte svarat i sin mobbe, för att plugga.
Direkt när jag kommer hem ringer Nisse som vill komma över och snabbfika. Den var riktigt snabb, hann knappt svälja ner kaffet. Men mys som alltid. Dock kan vi konstatera, att som väntat vann han bli-brunast-tävlingen men som mig ändå tappat hälften av färgen för en veckas regn. Sånt är så förbannat orättvist. Man pressar och pressar på luncherna för att sen tappa allt för att änglarna är kissnödiga. För jävligt.

Vad hände sen? Jo jag var ju så klart tvungen att läsa ikapp alla bloggar. Fan va folk ska blogga när jag inte kollat upp på ett par dagar. Tagit mig fram till nu att läsa igenom allt. Jag bränner ut mina ögon. Snart brillmongo på mig pga bloggöverdosar. Dock så road, och berörd om vartannat.

Självklart börjar en miniserie nu. Verkar sjukt bra, allt som varnas för känsliga scener är bra serier. Men. Pluggandet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback