Praktik påbörjad

Introt till praktiken avklarad. Min personliga handledare var dock inte där idag så jag släptes ut tidigare och får komma tillbaka i morgon, på riktigt, för att börja. Spännande, nervöst. Lära sig en massa och brotta ner känslan av att känna sig okunnig och dum. Man KAN inte allt innan man gjort det, det måste präntas in. For på min nya skrotcykel vidare upp till centrum för att vänta in Anna för en stor kaffe i solen. (yes, det VAR faktiskt sol, tro't eller ej) En hel massa lunch och mer kaffe i solen innan Anna begav sig till skog och katt. Jag prommade runt i lite affärer, provade jeans och stötte för hundrade gången den dan på samma gamla kompis. Snackade lite strunt, uppdaterade och dammade av den klassiska frasen "Vi måste veeeerkligen höras". Tiden räcker sällan till dock..

Kommentarer
Postat av: erika

oh, tusen tack!!

har väl blivit lite skadad av att jag läser naturkunskap nu under sommaren, men det ÄR ju så spännande :)



hoppas allt är bra annars, och att du haft en fin sommar, vädret till trotts :/



kram!

2008-08-19 @ 16:56:36
URL: http://littlebird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback