Bakis deluxe

Matkoma är ingenting jämfört med bakiskoma. Det är inte förän nu som jag ens känner mig som en människa igen. Att bara ta sig upp ur soffan och till datorn är en stor bedrift och jag måste hålla mig i huvudet för att det inte ska ramla av. Köttbullar stekte jag också, allt för att jag ville ha ketchup. Vem fan blir sugen på ketchup? Uppenbarligen jag då.

Hade en superrolig kväll igår iaf, det gör att det kan vara värt det. Lite. Smaskig middag hos Anna med Katta. Dagens och tjejprat. Kimby kom och gjorde vår trio till en härlig fyra. Till Garbo, för att Katta ville men drog innan vi kom in för att jaga penis, vi andra gick iaf in och hade superkul! Bästa tjejkvällen med bara bra humör!

Inte får man någon sympati och klapp på huvudet heller, för jävla karl'n jobbar över. Som alltid.

Katta och jag skålar


Kramas med den fine Anna


Jag, Kimby och Anna svänger våra lurviga..

Resten av bilderna i bilddagboken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback