Vill inte bli gammal. Alls..

Första dagen på praktiken avklarad. Kan konstatera att jag inte vill bli gammal. Inget fel på stället alls, det är väldigt fräscht och fint. Bara 3 år sen det byggdes och den där instutitionslukten finns inte. Det är de som har slutit sig i sig själva, som inte längre finns förutom en fysisk kropp som berör mig så illa. Som måste vändas varannan timme och som bara dricker välling 3 ggr om dagen. Som inte kan prata, inte hänger med. Sluten i sig själv.
Självklart fanns det några charmtroll också och de charmar för de flesta :)

Dessutom blev jag getingstungen också och jävlar vad ont det gör!
Så nu blir det sängen, och tycka lite synd om sig själv. Praktik kl 7 i morrnbitti igen!

Natti!

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag vet precis hur det är gumman. Jag jobbade ju på en demensavdelning i gymnasiet och det förändrade min syn på livet. Usch....

2008-08-21 @ 11:12:11
Postat av: sandra

Bilderna från bloggen va från min mobil, dom blir ganska bra upptäckte jag. Saknar dig, kan du inte ringa?

2008-08-21 @ 11:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback