Inredningsdax.

Funderat, filosoferat och bollat ideér ett par timmar. Kaffe och en Nisse med tumstock i högsta hugg. Det är så roligt att planera, rita och möblera i huvudet. En inköpslista finns redan där bakom hornhinnan, tyvärr inte finanserna för allt det där. Lite smådetaljer har jag i alla fall bestämt mig för. Lite kan göra mycket och jag behöver förändring. Att köpa ny säng räckte inte riktigt. Som alltid tycker jag det är lättare att strukturera yttre saker än inre.

Nu var det visst helg. Jag tyckte dock det kändes som fredag igår så nu är jag förvirrad. Iaf ska det bakas lussekatter i morgon, oavsett vad. Och promenera i regnet för jag är hundvakt hela helgen -perfekt vädertajming.
Trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback