Jobbjuletid.

Sådär. Då har de flesta börjat sin julledighet och jag börjar min jobbledighet. Ja, ledig från skolan iaf. Det är okej faktiskt, trots att bussen går sex, inget solsken hinns med och socialt liv är att nästan glömma. Men, jag är positiv för jag kommer få ett fett pengakuvert och får äta ris-alá-malta. Det ni, är inte illa pinkat! Att jag sen får en del bekräftelse när jag kommer tillbaka hit är bara trevligt, det behövs lite smicker och kärlek.

Dessutom, har jag fått en julklapp redan. Av Kim. Superläckra stövlar. Det gör en på lite extra bra humör det med.
Så nu ska jag skutta tillbaka till sysslorna, genast!

Kommentarer
Postat av: Tezzan

Du är sååå duktig!

2008-12-21 @ 17:57:19
URL: http://tezzanry.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback