Julafton på kronan

Tomt på vägarna i morse, parkering utanför entrén. Några minuter sen, tomteluva på huvudet och flätor.
 Då var det jul då, på jobbet är jag. Det är soluppgång, man känner lugnet utanför.
Här roddas det julmat snart för fullt, men just nu sitter jag ihopkrupen i fikarummet med varmt kaffe.

Igår infann sig första lilla julkänslan. MIddag hos fina F med familj och Björn. Barn gör alltid att jul känns lite mer på riktigt. Jullljus, julmatt, glögg, julöl och pepparkakor med ädelost plussades på. Julklappar och mys i soffan.
Ikväll blir det lite julmat med familjen och klapputdelning. I morgon vägrar jag lämna sängen.
                                        Kanske bara för att kika på de fina klapparna då..


God jul alla fina. Ni finns hos mig hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Anna

God Lul! :)

2008-12-24 @ 11:16:11
URL: http://annieboner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback