Unvikande..

Det är en del som jag håller undan här i bloggen av fler anledningar. Saker som helt enkelt är för provata. Jag skriver bara för mig och egentligen så vill jag ösa ur mig en massa ord. Det är ofta så jag bearbetar saker, men nu låter jag det vara. Det är helt enkelt bara för mig just nu.

Idag är enda dagen jag är "ledig" fram till nyår. Med andra ord, jag har massor med saker att göra, men behöver inte lämna området iaf. Listan är skriven, julkaffet är färdigt i bryggaren och Malou på tv'n. Med andra ord; dags att sätta igång!

Kommentarer
Postat av: Thess

Skaffa en hemlig blogg,men se då fan till att jag får gå in där. ;)

2008-12-18 @ 16:24:35
URL: http://myrstackarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback