Uråldriga adressboken kommer fram

Jag är uråldrig. Jag har en adressbok. I bokform då, ingen cool teknisk pryl. Insåg dock att den inte var uppdaterad på MYCKET länge så det har jag nu tagit tag i. Bläddrade och insåg hur många människor som ändå kommit och gått ur ens liv. Hur viktiga en del är, för att sedan bli helt betydelselösa. Främlingar som man kanske inte ens skulle känna igen längre. Jag tycker det är ganska skönt egentligen. Att sortera och kasta ut-är även bra bland människor.

Dagens bedrift är iaf att jag numera har ALLA hjul till min duschkabin. Fint, 3 år tog det. Bästa Nisse skötte snacken, vips så blev dom även gratis OCH ditsatta. En sak mindre på listan-CHECK.

Nu är det lunch, en sen sådan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback