Bye bye

Om mindre än en timme lämnar jag sthlm för en kortare tur upp till Sandviken. But dont worry. Fredag kväll är jag hemma igen. Om nu inte det här dygnet tar knäcken på mig. För tro mig, det krävs energi.
Kvällen kommer resultera i kanonfylla, för den här delen av familjen kan inte hantera känslor utan sprit. I och med fyllan kommer snacket sättas igång om troll, indianer och det senare ämnet, andar. Glöm dock inte en hel del kallprat om vädret innan alkoholen börjat verka.
I morgon är det då själva begravningen, den får mig inte heller direkt att glida ur stolen. Middag efter det och sen hemmåt till trygga sthlm, trygga lägenhet, trygga vänner. Puh.

Jag hoppas alla läste krönikan i city idag om särskrivning. Skrattade högt på t-banan för mig själv (Ja det är ett mirakel att jag inte är inlagd än). Speciellt du Nisse borde läst den, hihi.

Glöm inte bilddagboken: www.sweetprincesss.bilddagboken.se
Speciellt du Sandra, bilder från fredags är uppe!
 
På återseende mina kära. Vink vink.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback