mental babyboom

Har börjat drömma om barn sjukt mycket. Är det för att folk pratar så mycket om det eller är det den  biologiska klockan som börjar slå fortare och fortare? i så fall. FÅ DEN ÄR SLUTA!

Sitter här med 2 muggar kaffe i blodet, solen skiner, huvudet känns bra.
Kollar som vanligt efter 10 och inser till min fasa att skitsancket om Malou har satt sig.
Kvinnan är ju inte riktigt klok. Kommer på mig med att rodna i soffan å hennes vägnar. Dock älskar jag ämnena, gästerna. dilemma. Kanske speglar att jag inte har så stora problem i övrigt? :)

Snart dags att knata ut i solen. Ska på en föreläsning om näringslära strax. Roligt, och alla som vet så är närlingslära något jag alltid intresserat mig för... Att det bara ska vara så jeeekla svårt att leva som man lär.

image83
Älskade sol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback