Run babe!

Har sedan länge varit medveten om ett dilemma. Dilemmat är vad killar attraheras av. Jag hävdar (och många med mig) att 99% av karlarna i detta avlånga land gillar en viss typ av tjejer. Och i det fallet verkar det inte ändra sig det minsta. Det spelar ingen roll att vi går mot ett mer o mer jämställt samhälle, för män attraheras fortfarande av samma tjejer. Så vad ska Viktoria göra för att bli en sån tjej. Jo.
1. Tappa hälften av vad hon väger
2. Såga av ungefär 10 cm vid vaderna
3. Skippa alla ambitioner och karriärsmål
4. Utstråla en viss hjälplöshet "ta hand om mig, jag klarar mig inte själv"
5. Operera bort brösten. Stora bröst=jag knullar allt som rör sig, alla får klämma-varsegood.

Självklart drar jag det lite långt. Men självsäkra tjejer som klarar sig själva skrämmer killar. Jag tror karlarna vill känna känslan att de tar hand om oss, försörjer oss. Att vi helt enkelt behöver dom.

Jag BEHÖVER ingen karl. Jag står stadigt på mina 2 fötter. Det är ensam jag uträttar mest, får mest gjort.
Dock VILL jag ha någon. Ha någon att dela vardagen med, dela det som hänt. Någon att skratta med, någon som finns där när det är svårt, när det är bra. Dock inte jämt. Går det inte att kombinera karl med eget liv, egen karriär, egna vänner?

Fritt fram att kalla mig bitterfitta i kommentarsfältet. Jag är van.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback