Bulldog 2

Besök på närakuten. Fick en massa kortison och ngn allergimedicin. Klockan 18 kunde jag öppna båda ögonen. Nu ser jag, men ser fan inte klok ut. Svullet och RÖTT. Som en bulldog. Men som en viss B skrev.. "det gör inget, jag är djurvän". :)

Bröt min vita månad lite ikväll också med ett par glas rödvin. Men ingen utgång i helgen. Det är huvudsaken. Blir inge skola i morrn. Jag väntar tills tisdag. Då har det förhoppningsvis lagt sig lite. Även om läkaren sa att det kommer vara svullet upp mot en vecka, framförallt på mornarna. Suck. Det här SUGER.

Handlade iaf lite skit i Ikea. Skoj, även om folk glodde som satan.

Tack Anna för BÄSTA stödet. ÄLSKLING!

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag älskar dig med, älsklingen!

2008-01-07 @ 04:35:34
URL: http://anypany.blogg.se
Postat av: Annie

Bio på lördag! It's a date! :)
PUSS!
Hoppas bulldog mår bättre nu.

2008-01-07 @ 14:09:19
URL: http://anypany.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback