Bulldog

Nu vet jag definitivt hur det känns att vara en sönderavlad bulldog som inte längre kan öpppna ögonen.
Jag både känner mig så och ser ut som så.. Kände igår att det började svida på ögonlocken och kände på kvällen hur de sved och började svullna.. I natt har jag drömt om allt som har med kliande att göra eftersom det kliat så mycket i ansiktet. När jag väl tänkte öppna ögonen och vakna.... så gick det inte!!
Jag kan inte öppna det vänstra ögat alls och om jag anstänger mig så ser jag med det högra.. Jag ser fan inte KLOK ut. Ringt vårdguiden och sköterskan där tyckte det va dags att åka in, att det är så pass stark reaktion att man måste göra ngt.. Som tur är så är det bara i huden och sätter sig inte i andningsorganen. Men eftersom det blir värre och värre så vet man ju inte vart det slutar. Ska se till att dom testar mig nu, det borde man fan ha rätt till!!!
Ska lägga upp ett snyggt kort sen, när jag förhoppningsvis ser at stoppa in kabeln i datorn.

Återkommer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men GUMMAN. Va fan e det som händer med dig o det där...
Jo, jag vet. Hur många ggr... Men nu hände det igen :P

2008-01-06 @ 14:46:32
URL: http://anypany.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback