Frissatajm

Idag är ännu en dag i de rastlösas träsk. 
Som ni vet har jag och Anna myntat ett nytt begrepp. Singelsex.
Jag har idag upplevt det bästa singelsexet på LÄNGE. Jag var nämligen och klippte mig. Åhh! Denna rejäla irakiska kvinna. Jag ÄLSKAR min frisör. Hon vet precis hur jag vill ha det. Och tar i, klipper och klipper och klipper. Drar fingrarna genom mitt hår, tvättar hårt, masserar hårbotten. När hon börjar föna och drar rundborsten mot min hårbotten kommer jag nästan.

Hon är bäst. Hon ger råd, berättar om hur det är att flyttat till ett främmande land som ensam kvinna.
Hon är rejäl, tärd, men har sån kämparglöd. Så jävla skönt att se hur människor kan komma upp sig från att ha INGENTING. Hon behöver ingen karl för att klara sig. Hnon är företagsam och självständig. Vi "svenskar" är så förbannat lata och väntar på att allt ska komma till oss. Att pappa staten finns där. Vi behöver inte kämpa för att ha mat på bordet. Missförstå mig inte. Det finns fantastiska männiksor och jag står bakom att samhället ska fånga upp oss om vi faller. Jag tror ibland bara att det får människor att slappa. Synd.

Iaf så var det dags att klippa sig. Skrämmande länge sen. Gick dock för att handla sen så i stormen vart mina fina prinsesslockar förstörda, men vad gör det, för lika glad är jag för det, men gladast är nog räven...
image82
                                                                   Taaaadaaaa

Kommentarer
Postat av: Annie

Haha! Jag läste "men gladast e nog RÖVEN" :P mohahahaha.... 7 timmar kvar nu! Puss

2008-01-30 @ 20:11:18
URL: http://anypany.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback