Kreativitet

Vaknade i morse, strax innan 9. Nisse ringde och ville komma och fika vilken han så klart fick :)
På med skorna och va ute och gick och joggade innan frukost. Laddade även tvättmaskinerna. Så kom Nisse och vi fikade. Alltid mysigt! Vi kikade lägenheter och jag blir alltid lika sugen. Vill ha ha förändring, vill bo närmare stan. Är så förbannat trött på att åka tub. Dock kommer det bli skönare när jag nu ska vara på Ersta dom närmaste månaderna..

Har skrivit på min hemtena på eftermiddagen, men inte fått in ngt riktigt flow.  Jag brukar ju gilla hemtentor, men nu vet jag inte. Kanske bara är för att jag läst på för lite...Omtentorna tog hårt på tiden. Usch. I morrn kan man maila om resultatet på statistiken. Nervös.

Ikväll har jag packat ner julsakerna efter klagomål av Nisse, som för övrigt fyller år idag. Bästa grattiskramen!
Har även bädad med rena sängkläder och satt i mitt nya täcke. Ser sååå fram emot att krypa ner under mitt dubbeltäcke. Det är hur tjockt som helst..

Nu sista spurten på handbollen. Sverigen spelar riktigt bra! Kanske kan vi bli lika bra som vi var för ett par år sen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback