Måndag igen

Fy. Vardag. Ser fortfarande förjävlig ut, tabletterna funkar inte.. Men humöret är på topp iaf, för Klara tog min tenta idag som vi fick tillbaka och jag klarade den!!! Är så jävla glad. Psykologin avklarad! Det va det bästa som kunde starta det här året. Ny energi och nya krafter. Den hade varit vidrig och omtenta. Det känns tillräckligt tungt med lördagstentorna nu :(

På Jannes (nisse) begäran ska jag lägga ut ett kort på mig från igår. Det krävs en del självdistans för att visa ngt så jävla fult, haha. Men vad gör man inte.. :) Tur för dig att jag klarade tentan så jag är på bra humör :)
image80
Ser ni den lilla springan där jag ser ngt? haha

Kommentarer
Postat av: fanny

det är insidan som räknas, eller hur var det nu? ;) puss gumman, min bästa. du får hjälpa mig med psykologin sen ;)

2008-01-07 @ 16:31:29
URL: http://mammafanny.blogg.se
Postat av: Annie

Oj oj. Det är som sagt tur att man har självdistansen.. GUMMAN DÅ! *massa puss*

2008-01-07 @ 21:35:21
URL: http://anypany.blogg.se
Postat av: Snövit

Oh jävlar!

2008-01-11 @ 12:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback