Dagovill

Veckan blir märklig, ledig torsdag resten jobb. "Lördagsmys" med Fannys födelsedag med rosévin och Hoogarden i solen, jobb helg. Söndagsmiddag hos familjen fast det bara är fredag. De beger sig ut på 5 veckor semester i landet, jag är i stan. Och JOBBAR. Funderar mer och mer på att få loss sista veckan. Som Katten sa idag: "Vickan, fan, man måste ha roligt också."  Håller med. Roa mig någon? Ta med mig bort? Bort bort bort.


Solstugan med Hoogarden och bästa Fanny som sällskap

Badbevis. Årets andra dopp. För mig då.

Kommentarer
Postat av: fanny

bästa bästa, årets första dopp ihop med ditt andra gjorde mina två hittills bästa sommardagar!!! tack... kärlek! =)

2008-07-04 @ 22:27:15
URL: http://mammafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback