Självmord på spåret

Jag brukar alltid tycka att alla har rätt till sitt eget liv, även till att inte leva sitt liv. Är även för dödshjälp. Jag tycker dock inte det är okej att lamslå halva sthlm under rusningstrafik för att man själv inte vill leva. Inte heller orsaka mardrömmar för den stackars chaufför som kör tåget. För idag bestämde sig nämligen en gubbe att inte leva mer. La sig på spåret vilket gjorde att trafiken fick stängas av och det tog mig 2 timmar att ta mig hem!!! Jag hinner inte mer än lägga mig innan jag ska till jobbet igen. Det stör mig. Dö gärna, men jag vill inte bli lidande för det.
Träffade en urskön kvinna på tuben sen som visste alla detaljer och makabra mig var mycket road en stund iaf.

Ätit lite yoghurt till middag, det är ungefär vad jag hann med. Jogga får jag göra i morgon istället. Attans.

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj jävlar.. Det låter iof väldigt tragiskt åxå. Shajt.. Jag hatar sånt där. Det e så jävla obehagligt. Och som du skriver, chauffören får ett sånt jävla trauma för livet.. Saknar dig! puss /A

2008-07-22 @ 21:29:25
Postat av: Sulle

Läste i morse att en kille blev dödad på spåret i Thorildsplan bara för att chaffen trodde att det var en skyltdocka så han vägrade att stanna... ofta det står skyltdockor på spåren!!

2008-07-23 @ 11:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback