Varm som djävulen själv

Andras konflikter är andras konflikter och jag skulle aldrig få för mig att lägga mig i, ens välja sida. Mina egna konflikter vill jag således också hantera ensam. Om jag nu skulle ha någon. När jag absolut inte har gjort något som helst, inte ens öppnat munnen, kräver jag att behandlas med respekt. Barnsligheter står jag inte ut med! Vi är vuxna, right?

Cyklade till  Abben idag för att ta en förmiddagskaffe med Anna. Sötnosen har dock missat att caféet är stängt trots att hon går förbi varje dag ;) Det var tur för istället träffade vi en sån underbar kvinna. Kärlek vid första ögonkastet. Klick.
Det är så sällan man träffar människor med så mycket entuiasm, livsglädje och passion. Mer kaffe där, bara för pratstunden med henne!

Hemma igen, varm som djävulen själv. Tentan hänger över mig som ett förbannat åskmoln. Synd att det inte svalkar mig dock. Ska nog ta mig ett par liter vatten och försöka få ut boken på balkongen.. Men det känns så tungt att en lyftkran skulle behövas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback