Full rulle

Idag har det varit full jävla fart. Storhandla-ensam. Det är rofyllt att storhandla. Strosa runt mellan hyllorna med vagnen och se alla föräldrar gräla med sina bortskämda barn som skriker om allt dom vill ha-ha-ha. Dock var jag lite för stresad idag. Fullare rulle hem till Nisse för att kolla in den nya poolen, vidare i karavan för att inhandla lunch och vidare hem till mig för att smaska. Lunch alltså ;) Genast på bättre humör. En riktig sol i mitt liv.

Eftermiddagen spenderades med kaffe i Abben och Anna och hemma hos mig med gubbar (dom röda varianterna).
Nu pustar jag ut ensam, spelandes iq-befriat spel i väntan på trötthet och att sovklockan ska ringa.

Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback