Galen sommarnatt

Tar tillbaka vad jag skrev i det förra inlägget om att vi skulle åka hem efter inflyttningsfesten. Hur kunde jag tro det?!
Flera liter bål, dagens och rosévin senare så satt vi i taxi till bästa båten. Soft folk ute, träffade underbara Peter med släp och stämningen var på topp. Klockan blev snabbt fem och ideén kläcks om att vi ska pysa ner och bada vid västerbron(vems idé kan det ha varit? :P). Summan blev att i soluppgången simmade vi under västerbron för att sen ligga under bron och torka i solens första strålar. Efterfest i lägenheten med bästa läget till kl 10  då jag inser att jag ska spendera dagen med mormor, morbror med fru och kusin. På kyrkogård och sedan mysigaste cafeét vid kanalen och bananasplit.
Jag har alltså fortfarande inte sovit och är livrädd för att jag ska somna nu. Börjar jobba i morgon 6.30 så det är bra om det går att somna ikväll. Ramlösa skogshallon är det enda som kan rädda mig nu. Bilder kommer när batterierna är laddade. Jag önskar att alla sommarnätter slutar såhär!!

Och galen var jag visst, men det visste vi nog redan?! :)

Kommentarer
Postat av: fanny

bästa bästa bästa!!!!!!!!!!! TACK! :D

2008-06-08 @ 18:19:37
URL: http://mammafanny.blogg.se/
Postat av: Anonym

BÄSTA BÄSTA BÄSTA FLICKORNA.

VAD DUKTIGA NI HAR VARIT.

2008-06-09 @ 21:22:38
Postat av: Anna

Verkar som att bröderna Bonér har smittat ner sig på en liten Viktoria ;) Med tanke på att det var det exakta dom gjorde när dom unga (mohahahahahahahaha to pontus o mange :P)

COOL GIRLS. never doubted you.

2008-06-10 @ 02:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback