Gladaste

Viktoria har förvandlats till den gladaste av bruttor. Efter att varit nervös hela dagen struttade (nåväl, stånkade) hem till brevlådan för att öppna tentaresultatet från sista tentan. Eftersom det inte hade känts något bra alls efter att skrivit den så dansade jag runt i lyan efter att ha kikat i kuvertet och hittat det positiva resultatet. Klarat! Weei! Nu känns det genast som jag gjorde rätt val när jag sålde min srf-biljett och stannade hemma för att skriva tentan. Framtiden började nyss se riktigt ljus ut igen. Lovely. Nu ska jag bara rodda kaoset på jobbet resten av sommaren också, men det kommer gå.

Midsommar om en vecka. Galet. Vad ska ni göra gott folk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback