Lista

Jag hatar verkligen kedjebrev, mailterror, massutskick. Får dock en hel del av enuiastiska mailbombare. Nu ska jag dock svara på ett, men gör det här så slipper de som inte vill läsa det göra det.. Rättvis deal.


Teorin är att vi vänner ska lära känna varandra lite bättre.
> Vidarebefordra och byt ut mina svar mot dina och skicka till dina vänner, inkl mig.



 
 1. När gick du upp idag?

10.30 tyvärr. Men var vaken när Kim gick till jobbet.
2. Diamanter eller pärlor?
Diamanter
 3. Senaste filmen du såg på bio? 
Dumpad. Skrattade gott med Anna i biosalongen.
 4. Favorit-tv program?
*host* Som allmänt känt är listan ganska lång, men Greys är nog vassast  ;)
5. Vad åt du till frukost?

Tacosrester, jag har aldrig mat hemma.
  6. Vad är ditt andranamn
Eva
7. Din favoritmat?
Lättare att svara på vad jag inte gillar. Jag är matmissbrukare.
8. Vilken mat gillar du inte?
Lever, raggmunk, Ananas 
9. Vilken är din favorit CD för tillfället?
Just nu terras Jason Mrax i mp3´n
  10. Vilken bil kör du?
Mammas volvo ibland
11. Vilken är din Favoritmacka?
Feta, soltorkade tomater, rödlök och gurka
12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med?
Mytomani (är det ens mänskligt?), offer, pessimister i för stor dos
13. Vilka är dina favoritkläder?
Vardags: jeans, Fest: partylinnen i mängder, bakis:mjukisbyxor
14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?
Oj, den listan skulle bli LÅNG.  
 15. Favoritklädmärke?
Handlar sällan märkeskläder, men dregglar ibland. 
16. Var vill du dra dig tillbaka?
I ett schysst hus med min (förhoppningsvis "skaffade") familj nära mig.  
17. Favorit tid på dagen?
Kvällar är alltid bäst. 
18. Var är du född?
Ks, Solna. Uppvuxen i Sundbyberg
19. Vilken är din favoritsport att se på?
Fotboll, fotboll, fotboll, men tittar på bandy, hockey och handboll emellanåt.
 20. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?
Sänder inte vidare så ingen behöver bekymra sig.
21. Vem tror du skickar tillbaks först?
Misstänker att någon av tjejerna kanske kopierar på deras bloggar iaf ;)
 22. Coca Cola eller Pepsi
Cola LIGHT så klart eller pepsi MAX. Är ingen läskdrickare.
 23. Fotboll eller ishockey?
Fotboll, landslag och HAMMARBY. Hockey under stora mästerskap bara. 
 24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Är nog varken eller, sover på natten och är uppe på dagen. Men mer nattuggla.
25. Pedikyr eller manikyr? Manikyr  
26. Några spännande nyheter att berätta för oss?
*funderar*
27. Vad ville du bli när du var liten?
Vuxen.
28. Bästa barndomsminnet?
Alla somrar vid Testen (sjön vid landet), Åland, Marielund. 
29. Varit i Afrika?
Nej, tyvärr. 
 30. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Ehhh? Ja, faktiskt en gång på högstadiet.   
31. Varit med om en bilolycka?
Ingen allvarlig, men nära en riktig dödsåkning en gång.
32. Favorit dag i veckan?
Lördag 
33. Favoritblommor?
Löjtnanshjärtan, rosor, murgröna.
34 Favorit - snabbmats restaurant? Är inte så förtjust i snabbmat, men kebabställen skulle jag svara.
35 Äger du en cykel?
Nej, för den vart snodd för 2 månader sen :(
36. Vem fick du senaste mailet från? Therese Myhrberg
37. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Handlar aldrig på kredit. 
38. Läggdags?
Hmm runt 23, går upp kl 5 när jag jobbar
39. Vems svar är du mest nyfiken på av de du skickar brevet till?
Alla, jag vill veta allt om alla jag älskar. 
40. Senaste personen du delade en middag med?
Kim
41. Vad sysslar du med just nu?
Svarar på det här och hinkar kaffe
42. Favoritfärg
Grön 
43. Hur många tatueringar ?
Har inga än.
44. Hur många sänder du det här till ?
Inga, men läser gärna era svar om ni vill ändå :)

Så, lite tid vart dödad. Nu ska jag hinka mer kaffe och vika tvätt. Upphetsande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback