2 män på en dag, bra jobbat.

Idag har två män knackat på min dörr. Den första kom med mumsiga sallader och höll mig sällskap i ett par timmar. När det sen knackar på dörren igen på kvällen inser jag att det är något lurt, två gånger på en dag?! Och även fast jag vet att det är något lurt så går mina dumma ben till dörren och mina dumma händer öppnar den också. Där ute står en gråhårig, bitsk man. Funderar i 3 sekunder på om det är någon dejt jag glömt, men inser för sent att det är RADIOTJÄNST. Han tittar bitskt på mig, förklarar lugnt och sansat att det är upp till var och än och anmäla tv-licens. Självklart inser vi båda att jag köpte tv´n idag och aldrig tittat förut och gubben får till och med ett garv när jag lägger på mitt allra lenaste jag.. eller så var det mina mjukisbyxor som fick honom att lyfta..
                                                                               Jävla jävla jävla skit.

Kommentarer
Postat av: Any

Du e ju bara för bäst

2008-03-12 @ 09:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback