Motivation

Idag var iaf motivationen tillbaka en sväng på förmiddagen.. 2 stora koppar kaffe och avverkade iaf kapitlet om skelett och skelettmusklerna. MICKET upphetsande. Strålande sol ute så självklart måste jag bege mig ut. Är ute och prommar i över en timme. Går runt kyrkogården, minneslunden och råcksta träsk och faccineras av naturen. Nu vill jag bara att solen aldrig ska gå ner, att jag lasrat klart mig, att sommaren ska vara här. Att det ska lösa sig med sommaren, att jag och Frankmar kan dra till Barcelona, att det blir kul att jobba, att jag kommer ikapp med skolan. JAg vill ligga på balkongen, dricka dagens, men framförallt. FOTBOLLEN! 1½ vecka kvar till premiären. Längta, längta. Men vem FAN är så dum att lägga en tenta dan efter bajens premiär hemma? Kass skola...

Dagens låt: I lågornas sken, med Nordman. Micket bra!                     
                                 BAJENBRUDARNA                   

Kommentarer
Postat av: Any

Vad hände med att ligga på balkongen och dricka dagens MED ANNA? :(

Puss...

2008-03-28 @ 01:04:19
URL: http://anypany.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback