Påsken är över

Påsken är över, vardag igen. Fick det glada beskedet i morse att jag satte VG (14/16 rätt) i deskribtiv statistik. Kan dagen börja bättre? Bra humör och saknad av Fanny fick mig att bege mig in till stan.. Mötte Fanny vid fridhemsplan och vi gick ner till Norrmälarstrand till bästa bänkarna.. Satt där i solen tills vi insåg att det inte längre fanns någon sol kvar. Med näsor som hotade att ramla av vid beröring och i storm tog vi oss tillbaka till fridhemsplan för att äta sushi på bästa sushistället. Yummi. Nu får ni andra lära er äta sushi ni också!!!
For hem och tappade motivationen. Inte vart det ngt pluggande inte. Den där jäkla motivationen har sprungit och gömt sig och jag kan bara inte hitta den! Hittar ni den, så lämna gärna tillbaka den. Jag behöver den.

Nudlar, fotboll och en rejäl jävla porrfilm så kan ungkarlslivet börja!

Kommentarer
Postat av: fanny

det var det första jag sa till kalle när jag kom hem igår, att du fick VG i statistik... du vet, ibland får man leva lite genom andra när man inte har så bra egna studieresultat hehe ;)

tack för igår! PUSS

2008-03-27 @ 10:21:06
URL: http://mammafanny.blogg.se
Postat av: Any

Stolt sis! Finemang att du klarade den :) Puss

2008-03-27 @ 11:11:01
URL: http://anypany.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback