Tillbaka i 08

Efter 4 dagar på landsbygden är jag åter tillbaka i Beckomberga park. Sitter nu här och väntar på en viss vän som kommer med mat för myskväll med rödvin. Jag har dock redan hällt upp en glas till mig så länge :)
Och förutom att jag frysit halvt ihjäl mig så har det varit bättre än jag anade innan jag åkte. Det vart inte så mycket tid med familjen, utan passade på att umgås med mina kära bondvänner. Det vart sprit, öl, kortspel, spel och åka båt. Fick känna på sparkar i Tessans mage, pulsa runt i snö, äta massa god mat. Väl hemma idag fixade jag lite hemma. Min lya hade väl mer eller mindre förvandlats till fågelbur hela den så dammsugaren har farit omkring ganska vilt här.. Va även inne till bästa malmen för en laserbehandling och det vill jag lova gjorde jävligt ont. Men ska man vara fin, får man lida pin, visst?
Veckan ska spenderas med pluggande då skolan känns lidande. Träffa Frankmar, Middag med Anna är spikade. Saknar mina bönor. Nu plingar det på dörren.. Mors!

Bilder kommer också, när jag orkar ladda in dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback