Åhå.

Ännu en dag har snart passerat.. Har ätit 2 varma mål idag, men inga kolhydrater (förutom frukt). Känns så mycket bättre! Var hemma hos Sandra hela eftermiddagen. Försökte föra tjejsnack till ljudet av en miljon borrmaskiner. De håller nämligen på att stambyta hos hennes granne ovanför. Drack en massa kaffe och jag fick tillbaka massa kläder som jag haft där hur länge som helst. Även ett jättesött linne som var helt nytt och jag glömt bort att jag ens köpt. Hum. Perfekt till sommaren iaf! :)

Har köpt en jättefin träsoffa med gjutjärn till ballkongen. Ikväll ska sista skruven i. Det håller verkligen på att bli fint här nu! Så kul! Nu är det bara vardagsrummet/kök/hall som skulle behöva en ny tapet också.. Men det får vänta lite till.. Blir säkert lagom tills jag säljer den.. :S

Kommentarer
Postat av: Anny

saknar dig...

2008-05-20 @ 02:48:59
URL: http://anypany.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback