Fredagsstämning.

Fredag idag, men var är stämningen? Dagarna blir huller om buller när skola och jobb går om vartannat.
Är på jobbet nu, varit lite seg idag efter många glas vin och en och annan gin o tonic med bästa paret igår. Fanny och Kalle hade massa mumsig grillmat, och Ludde var lika söt som vanligt. Gosunge.

Ikväll blir det lugnt. Ska jobba hela helgen, som kock. Även idag har jag gjort det. Har gått bra, är så kul att få gära ngt annat. I morrn är jag ensam också, vilket innebär att ansvaret ligger helt på mig. Så kan jag köra lite med de andra också ;)

Brorsan är utskriven nu, så jag kanske går dit och tittar till honom.. Nu när han inte kan äta ngt heller så kanske jag kan sno hans middag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback