Gryningen..

Är redan i skolan. Lämnade tillbaka böcker som skulle varit inne igår innan bibblorna kommer. Har haft så dålig motivation till att plugga sista tiden och är jag bara hemma så blir det inget. Det finns alltid så mycket annat att göra.. I värsta fall så rymmer jag som igår och pyser hem till närmaste kaffetörstigaste person jag kan komma på. Igår blev ju Sandra mitt offer ! Har med mig en skolgrej som jag nu bestämt ska bli klar innan jag lämnar skolbyggnaden så jag kan äga tentorna min uppmärksamhet. Jag ska även köpa biljetter till kårfesten på patricia. Något kul ska det väl vara med att traska till skolan i gryningen?

Ska träffa Fanny idag. Hon ska ringa när hon vaknar. VAAAKNA FANNY! Rädda mig från pluggandet!

Kommentarer
Postat av: Anny

Ser fram emot torsdag! :) puss!

2008-05-20 @ 14:57:36
URL: http://anypany.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback