Hemma efter kårfest (kåtfest?)

Hemma efter  kårfesten sen en stund. Lite lagom rund, men absolut ingen fara. Det var inte jag som gjorde bort mig alls, skönt. Dock var det som jag misstänkte, en kandidat som körde en maskoolio på dansgolvet och en och en annan lite för intim move. Hoho. Allt som vanligt.
Paul, underbaringen erbjöd sig att hämta mig och köra mig hem. Skönt att veta att iaf någon är angelägen om att jag kommer hem säkert. Satt och snackade massa gojja i bilen länge innan jag begav mig upp med ont i magen av allt skratt. Bästa!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ursäkta mig men vem körde dig in till stan i tron om att det skulle gå snabbare för dig än att åka tunnelbana???? :/

2008-05-30 @ 19:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback