In med LEVANDE mat nu!

Tillbaka efter söndagmidag hos family. Lite hårdare än vanligt kanske. 4 eller 5 drinkar senare är jag hemma. Hann även att gräva fram asfalt ur lillbrors näsa.. Det mesta av asfalten lyckades sjuksköterskan på sjukhuset få bort, men näsan var så sårad att det förmodligen inte gick att se något. Nu när näsan läkt till sig syns det åter och systeryster rycker in.. Lillebror vägrar nämligen att någon annan i familjen ska nära sig honom med nålar och vätskor. Men låter mig göra det efter 5 drinkar.. Är han naiv? Eller är jag kanske mer stadig på hand då? Haha. Fanny, vad tror du? Försökte köra Kenta idag för familjen, men inte en chans att de tyckte det va lika roligt som jag dock :P

Natti natti! Snart ska jag promma med Anna. Myys. Och för en timme sen så slutade jag att äta tillagad mat.
Slut på festande, ge mig den levande maten!!!
Skrev även upp mått och vikt I FALL jag skulle tappa något under min rening av kroppen. Till min glädje så vägde jag 1½ kg mindre än jag trodde, eftersom jag inte har någon våg ens.. Dock "för mycket" ändå.

Om man är nöjd då, iaf? Ibland tror jag det är mer skamligt att vara nöjd över en "lite större och fylligare" kropp än att klaga på den.. För det ska man enligt svensk standard eller? Märkligt ideal i det här landet...
image95

Kommentarer
Postat av: fanny

söt bild! lycka till idag gumman, tror du kommer må toppen om du bara lyckas hålla ut de första dagarna =) du, det där med kenta, man fattar ju vartifrån du har fått humorn din om inte mami gillade honom... och inte är det från henne ;) bästa klippet! :D

PUSS

2008-05-12 @ 09:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback