Läppar som hemoroider

Fikade med Fanny på S:t Eriksplan. Konstaterade att det gamla stammiscafeét tappat stinget. Det var ändå där som jag och Robban alltid brukade fika.. När jag gick tidigt i morse lyste solen och det var riktigt skönt ute. Nu öser regnet ner och jag väntade till och med 10 minuter på bussen. Hann konstatera att det aldrig kommer vara snyggt med läppar som är målade med konturpenna UTANFÖR läpparna. Dom ser inte större ut, dom ser ut som dom tillhör en clown. Är det så jävla viktigt med läppar som ser ut som hemoroider, tryck en liter botox då, eller gilla dig som du är!

Fördelen med att gå upp tidigt är att man faktiskt får något gjort. Ska tvätta om 5 minuter. Kommer hinna rodda lite mer plugg och kommer vara trött ikväll när jag kryper ner i mina nytvättade sängkläder som luktar tvättmedel. Lovely!
image96
Måste skryta om min nya soffa/bänk på balkongen. Är så jävla nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback