Snorigt, förvånande och fint.

Vaknade i natt en gång i timmen av att snoret försökte rymma från min näsa. Fick med andra ord gå upp och snyta mig hela tiden, för så klyftig var jag ju såklart inte att jag bar in pappret i sovrummet. Har aldrig nekat till färgen på mitt hår....
Upp tidigt till en värdelös föreläsning. Vill jag höra berättelser ur bibeln kan jag gå på bibelstund i kyrkan (vilket jag inte är ett dugg intresserad av med andra ord ) men kräver högre standard på högskola. Nåväl. Iväg till farmor som hade genom en kupp bjudit in både mig och min pappa utan att jag visste om det. Dock gjorde han det. ´Verkar som han vill försöka närma sig mig nu helt plötsligt. Kul, men.. 23 år försent. Typ. Han plockade även fram en sak ur byxorna som fick mig att nästan trilla ur soffan (ingen dick inte, snuskhumrar). Avslöjar dock inte mer än att det kommer göra mitt liv lite lättare ett tag framöver.
Farmor gav mig smycket jag velat ha så länge jag minns. Är så glad över att jag fick det medan hon ännu lever. Intill mitt hjärta är det nu min tur att bära den bästa utav alla män som funnits och som är väldigt saknad. Reino.
image99

Kommentarer
Postat av: Anna

Reino verkade underbar. Han vet om alla ni som älskade honom så mycket. Smycket är jättefint och passar verkligen dig. Älskar dig min snärta. Puss!

2008-05-26 @ 23:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback