Laddad till tårna.

Pennan är vässad, miniräknaren laddad. Kroppen innehåller 2 stora muggar skånerost och mitt egenbakade solrosbröd. Nu jävlar ska det räknas läkemedelsberäkning!!!


Drömde btw om Exet med stort E i morse. Märkligt, jag tänker inte på honom längre ens. Hans mamma och C var med (som vanligt med andra ord) och jag bakade. Mycket trillade till en början tillbaka till som det var förr, men det slutade med att jag nyktrade till. Och gick. I sådana här fall tror jag på symboliken i drömmar. Jag kanske har blivit stark nog att gå, gå när jag inte blir behandlad så som jag förtjänar. Att jag bakade var ju jävla typiskt. De där solrosbaguetterna har satt sig på hjärnan...

Kommentarer
Postat av: Any

OMEN-drömmar är inte att leka med heller... Hade ju en om dig. Det är fan illa när man vaknar upp.



Puss

2008-11-06 @ 12:05:56
URL: http://annieboner.blogg.se/
Postat av: Tessan

Nej nej det är ju sant ju:) Haha fan vad kul, vi e ju på plan 3!!! Nästa ggn du e där måste du ringa så jag kan komma och säga hej!!! Kram

2008-11-06 @ 22:34:13
URL: http://tezzanry.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback