Ljuva tentalördag

Det är inte ofta som jag drömmer, utan mest när sover urkasst. Så var det i natt. Nervös inför tentan plus en massa annat skit som cirkulerar i kära huvudknoppen gjorde att jag vaknade en gång i timmen och drömde massa knas. En av drömmarna bevisade nog på att man borde dra ner på bloggläsandet. Drömde om en tjej vars blogg jag läser (men inte alls känner). Hängde med hennes fling, lekte med hennes barn. Har det inte gått en aningens långt då? Jag måste sitta restriktioner på mig själv.

Tentan avklarad. Gjorde de första 7 frågorna (av 8) på 20 min, men satt i 1 h 20min med den sista. Herregud vilken blacka. Då det gäller att ha alla rätt vet man ju att det räcker att man har fel på den där lilla jäkla b frågan. Att läraren dessutom lovat att lägga ut svaren på intranätet så att vi kunde kolla direkt när vi kom hem har inte hänt vilket resulterar i att jag sitter och trycker på uppdatera hela tiden...

I övrigt så är det fridfullt att vara uppe ganska tidigt på helgerna. Det är som ett lugn sprider sig. Tomt på tunnelbanan, nästan inga bilar, nästan inget folk. I övrigt är det nog lite för tomt i mitt liv...

Kommentarer
Postat av: fanny

gumman. vad du är fin. håller med om helgerna. förutom att tunnelbanan ser ut som faaan söndag morgon 06.30 så ä det ganska fridfullt på nåt sjukt sätt. vi får styra upp en träff snart. saknad du är!



pratade nyss med en aspackad dansk som dessutom ville ha en bil till döbelnsgatan. kanske mitt svåraste samtal ever... =) ha en fin söndag du fina

2008-11-09 @ 07:11:06
URL: http://mammafanny.blogg.se/
Postat av: Tezzan

Haha man ska ju vara full på kryss, det ingår i resans pris :) Vi får ta o åka en kryss, det vore skojigt! :) hur gick tentan??? Kram!

2008-11-11 @ 00:27:45
URL: http://tezzanry.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback