Sådär ja..

Seminarium på förmiddagen. Hann både tycka det var givande men samtidigt irritera mig på kursansvarigas oproffessionella inställning på högskolenivå. Mötte upp bästa Fanny för en intensiv fika. Öste ur mig det mesta och lite till. Min mun skavde lika mycket som finastes öron efter 2 timmar. Är skyldig ett rejält bollplank tillbaka.
Fundersam, frustrerad, vilsen men mer lättad efter att få pyst ut lite rundade jag systemet på Medis för en bibba rötjut. Hem och fick iaf en sak på listan avklarad. Känns nu befogat att sätta i sig en rejäl del av bibban ikväll och smaska en massa scampi. Nu tar jag helg, iaf ett par timmar!

Kommentarer
Postat av: fanny

fina du, jag lyssnar mer än gärna på dig, alltid. tack för igår, vi syns imorgon, känns så bra att det är vi båda då.



xxx

2008-11-29 @ 16:08:51
URL: http://mammafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback