Seg dag i kylans tecken..

Trött, slumrig och kall dag. Släpade upp mig i gryningen för att inse att comhem lagt ner. Att gå upp så tidigt är en sak, men att inte få äta frukost till nyhetsmorgon är riktigt illa. Är det någon av er ensamboende som äter frukost ensam vid köksbordet i tystnad? Löste det hela med att läsa istället och knappt äta.
Iväg till skolan för samtalsträning, vilket är ganska kul, men jag kunde inte kväva gäspningarna, trots kaffe från pressbyrån. Hem med ryggsäcken full med böcker från bibblan och lagade näringsfattig lunch och har nu slumrat på soffan sen dess. Hum. Var uppe för länge och väntade på det där samtalet som jag vet aldrig kommer...
Nu har jag hällt upp en stor kopp kaffe, tvättat ansiktet och ska väl göra någon nytta iaf...

Kommentarer
Postat av: Thess

Men OMG vad du e neggo jämt,tänk lite positivt i stället. Det gör jag alltid!!! Vintern är härå snart kommer jul! Tänk på allt som gör dig lycklig! Vi älskar dej! PUSS

2008-11-19 @ 20:37:55
URL: http://myrstackarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback