Syrror är ett perverst folkslag..

Var på Södersjukhuset hela dagen idag. Armar i gummi med plastiga ådror fyllda med vattenblod har fått stå till svars för min kreativitet.

Vi alla vart lite eggade av stasade armar med spända ådror. Erotiskt det där. Känna de spända ådrorna, de lite knögliga, de mjuka. Jo då. Satt PVK och tagit venprover på en docka med vatten som blod. Jag tror sjuksyrror är ett litet perverst folkslag. Kreativa är dom också, för att inte säga presterande, ibland till och med högpresterande. Framförallt tävlande. Vem sätter nål snabbast, får ut mest blod och kan sticka den mest svårstuckna?

Nu borde jag nanna. Efter för lång tid med kassa nätter sömnmässigt behöver jag ett par timmar. Jag ska drömma om ådror och låta bli att vara illamående..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback