Som mer luktar dig än mig...

Svårt för att komma upp i morse, trots sovmorgon till 8. En del av illamåendet från i går satt kvar, huvudet kändes tungt och humöret likaså. Ledsen eller bara hängig. Tunnelbana som halkar och somnar igen på väg till skolan. Rensar huvudet med kaffe hemma hos finaste F, möter K för lunch. Går runt i stan efteråt, ensam och med blandade känslor. En stor del av mig vill göra rätt för mina känslor, säga vad jag känner och visa vägen jag vill gå, medan en del blir rädd för konsekvenserna. Jag antar att tiden visar, men jag är otålig. Och rädd.
Kommer hem till en mörk lägenhet, sätter på tv´n då tystnaden kväver mig. Tar en lång, brännande het dusch, lermask och sitter här nu i fleecerocken som mer luktar dig än mig...

Kommentarer
Postat av: sandra

vi har ju hållt kontakten hela tiden... som vänner... hade roligt via nätet bara =) ringer dig om en stund!

2008-10-21 @ 21:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback