Trassel

3 dagar helg känns nästan för mycket. Planerna sinar, jag är rastlös, uttråkad och frustrerad.
Känslorna samarbetar inte och hjärna och hjärta drar åt olika håll. Jag längtar efter ett sundare liv, nyttigare mat och mer motion. Det är bara jag som stoppar upp det och ändå känns det så omöjligt.

Jag skulle vilja ha goda råd men vet inte i vilken ände jag ska börja. Nystanet har blivit svårt att trassla upp.
Jag undrar om det finns grönare gräs, om solen skiner, hur framtiden ter sig, och om det blir fred på jorden.

Ingen förstår något av det här inlägget, knappt jag själv. Det är inte meningen. Jag behöver bara ventilera för att inte spricka och det gör jag på mitt sätt.

Kanske borde jag bara bli full istället..

Kommentarer
Postat av: Thess

Önskar att vi bodde närmare, då kunde vi putta varandra till ett sundare liv... Vet hur du känner dig...

2008-10-12 @ 09:52:03
URL: http://myrstackarnas.blogg.se/
Postat av: Lesbisk Hankatt

well:) Intressant blogg:) Lägger upp den bland favoriter=)

2008-10-12 @ 18:55:52
URL: http://lesbiskhankatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback