Velmaja

Har som oftast beslutsamhetsångest. Den här gången om jag ska gå ut ikväll eller inte. Tjejerna är på G, varma i klädera. Mosat mig igenom en dag med föreläsningar och en fika hemma hos Anna. Trött på att åka tunnelbana, trött på att halva mina dagar spenderas på Stockholms lokaltrafik. Önskar att den här utbildningen springer till examen snabbt för jag längtar efter ett mer spontant och händelserikt liv. Hur som haver, är jag hemma så ångrar jag mig. Går jag ut så ångrar jag mig. Kanske. Enda dagen ledig i morgon, sen fullt till tentan. Vet hur dålig jag blir när spriten lämnar kroppen.

                                                               
                                                         Dessa satans gamar. Lämna mitt huvud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback